رضای مقرون به قصد انشاء
 
مورچه
 
 

مانند معامله مالک اهل در مال خود بدون اکراه. در این صورت  قصد انشای او مقرون به رضا است، بر خلاف رضای مالک در حال اجازه عقد فضولی  که رضای او جدا از قصد انشای عاقد است و رضای عاقد مکره پس از زوال اکراه و در هنگام اجازه عقد همین طور است. ( مراتب بالا فرع بر تعاریز قصد انشاء و  رضا است )





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 174
بازدید دیروز : 192
بازدید هفته : 7029
بازدید ماه : 7031
بازدید کل : 140442
تعداد مطالب : 1450
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1